دجی موزیک

جدیدترین آهنگها و آلبوم های ایران و جهان

دجی موزیک

جدیدترین آهنگها و آلبوم های ایران و جهان

آهنگ جدید و بسیار زیبای اندی و Bon Jovi به نام Stand By Me

آهنگ جدید و بسیار زیبای اندی و Bon Jovi به نام Stand By Me

(با سه کیفیت متفاوت)

 

 

فرمت : Mp3 / کیفیت : 192Kbps

Andy Ft. Bon Jovi - Stand By Me

فرمت : Mp3 / کیفیت : 128Kbps

Andy Ft. Bon Jovi - Stand By Me

فرمت : Wma / کیفیت : 64Kbps

Andy Ft. Bon Jovi - Stand By Me


لینک غیر مستقیم :

http://www.filefactory.com/file/ag9139b/n/50Cent_-_Where_You_Are

نظرات 2 + ارسال نظر
سلام دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:13 ق.ظ

سلام دوست عزیز
موضوع وبلاگ شما خیلی خوبه ولی سعی کنید قالبتون رو عوض کنید قالبهای جدید به سیستم وبلاگ دهی اضافه شده

منم یک وبلاگ دارم اگه دوست داشتین آنتی ویروستون رو بدون دردسر آپدیت کنید میتونید وبلاگ منو ببینید
www.nod32us.mihanblog.com

اگه اومدی یک نظر هم بده منم مثل شما انتقاد پذیر هستم

mostafa چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:41 ب.ظ http://www.georex.blogsky.com

سلام عزیزم تبادل لینک میکنی؟
(Georex)من با این نام لینک کن
بعد برام پیام بذار تا من هم وبلاگت رو لینک کنم
حتما بهم سربزن خوشحال میشم
برای پیشرفت بهم نیاز داریم مگه نه؟؟!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد